Není adopce jako adopce! Adoptuj mě a možná poletíš do Keni! |
Neděle, 10. listopad 2013 15:43 |
Stalo se již tradicí, že s blížícím se koncem kalendářního roku, spouští Zoo Praha marketingovou kampaň na podporu adopce zvířat. A nejinak je tomu i letos! Pod tradičním názvem „Adoptuj mě“ probíhá kampaň i letos. Jedná se o jubilejní, 10. ročník. Přesto se ale zájemci o adopci dočkají jedné významné změny. Mohou totiž vyhrát zájezd do Keni! Pro letošní rok se totiž pražská zoo spojila s cestovní kanceláří ČEDOK. Kampaň „Adoptuj mě“ byla zahájena 1. listopadu 2013 a potrvá do 31. prosince 2013. Každý, kdo se v této době rozhodně adoptovat nebo dostane jako dárek „sirotka“ z pražské zoo, bude zařazen do soutěže o zájezd do africké Keni. Ten se uskuteční v lednu nebo únoru 2014 a pořadatelem je cestovní kancelář Čedok. Zájezd je určen pro dvě osoby. Pro zařazení do soutěže je potřeba, kromě adopce, odpovědět na tři otázky, které jsou již nyní zveřejněny na webu Zoo Praha. Vyhraje ten adoptivní rodič, jehož odpovědi se budou nejvíce blížit skutečnosti. Výherci hodnotné ceny budou zveřejněni po Novém roce na www.zoopraha.cz a v tiskové zprávě. Vít Kahle, pověřený náměstek Útvaru kontaktu s veřejností, k organizaci kampaně „Adoptuj mě“ a ke spolupráci s ČEDOKem řekl: „Každý, kdo od 1. listopadu do 31. prosince 2013 adoptuje jakékoli zvíře z pražské zoo, se může zúčastnit jedinečné soutěže o zájezd do Keni. Zájezd pořádá cestovní kancelář ČEDOK v lednu či únoru 2014 a je určen pro dvě osoby.“ Kdo všechno čeká v Zoo Praha na nového adoptivního rodiče?K adopci zbývá kolem 130 zvířat. Mezi nimi jsou i mnohá zvířata, jejichž adopce je cenově dostupná širokým vrstvám lidí. Například zájemce o adopci bičovce pestrého musí počítat s 1 000,- Kč na jeden rok, lori balijský bude svého nového adoptivního rodiče stát za rok 1 500,- Kč. Trochu hlouběji provětrá kapsu svému adoptivnímu rodiči zoborožec rohozobý, protože je k mání do adopce za roční příspěvek 2 000,- Kč. Nový adoptivní rodič chápana středoamerického si musí připravit na rok 5 000,- Kč. Propagace kampaněPro letošní rok zvolila pražská zoo k propagaci „Adoptuj mě“ motiv výjimečných či bizarních zvířecích druhů. Celkem čtyři představitelé zvířecí říše budou na své potenciální adoptivní rodiče shlížet z billboardů a citylightů. Jedná se o výše zmíněného bičovce pestrého, chápana středoamerického, lori balijského a zoborožce rýhozobého. Tito zástupce představují celkem 130 zvířecích „sirotků“, které na vás v Zoo Praha čekají. Co adopcí získáte?Adopcí konkrétního zvířete pro sebe nebo jako dárek někomu blízkému získáte zcela určitě dobrý pocit. A to není rozhodně málo! Udělat dobrý skutek se cení v každé době a ta dnešní není žádnou výjimkou. Dobrý pocit z dobrého skutku ale není ani zdaleka tím jediným, co získáte adopcí zvířecího „sirotka“. Adoptivní rodič se zároveň stává členem širokého klubu přátel, je zván do zoo na významné společenské akce, jakými jsou, např., slavnostní zahájení nové sezóny na jaře, výroční slavnost v září, případně setkání sponzorů na podzim. Historie kampaně „Adoptuj mě“Historicky první ročník kampaně „Adoptuj mě“ se konal v roce 2003. Od té doby se pravidelně opakuje a stal se již součástí předvánoční atmosféry v Praze a okolí. Adopce je samozřejmě určena zájemcům odkudkoli, nejen Pražanům. Nejúspěšnější ročník se uskutečnil loni. Minulý rok se, podle vyjádření ředitele Zoo Praha Miroslava Bobka: „Od začátku listopadu 2012 do konce ledna 2013 se podařilo získat rekordních 3 480 632 Kč. V letošním roce sázíme opět na originální grafiku, která vychází z nového vizuálního stylu Zoo Praha.“ Foto: zoopraha.cz pchj |